Wednesday, April 16, 2008

Smelling baby fresh!!

I was on the phone talking to my good friend Debi and I say to her..."I smell powder" I walk in to the boys room and say "Holy Crap, there is powder everywhere". I am so glad Debi was on the phone because, 1, I really wanted to ring there little necks, but couldn't since there would be a witness and 2, Debi was on the phone screaming "get the camera, get the camera!" So that is what I did.
Notice Delaney is shooving the powder bottle into Sean's hands so she doesn't look so guilty!!
Sean knew just what to do with it!! He was not very happy when I took it away!
Could one look any more innocent that Owen?
Delaney was very proud of herself and I guess since I was taking pictures, she thought she was pretty damn funny!!

12 comments:

BoufMom9 said...

LMAO!!!!
LOVE that first pic the best. heehee
So glad you took my "advice". LOL

Lisa & Gerald said...

The joys of having Baby powder in our homes
Think every child gets into that and boy what a mess HEHEHE love the pics too cute!

Jenn H said...

Also LMAO!!! My noses itches thinking about all the powder, lol. Those pics are priceless!

bestfamily said...

Sooo cute! And of course Delaney starts posing when the camera comes out.

Debbie M said...

Ok that is funny and awful at the same time! At least I know my three are not the only trouble makers lately, they get into everything!

TONYA said...

ha ha ha, I'm LMAO. They are too funny.

Anonymous said...

I love the smell of powder in the morning!!!!! these kids are stars. Miss Delaney knows how to have fun.... Thanks ,Deb for a great photo opt otherwise they may have been in trouble.. Those little angels! Love Poppy

Becky Waite said...

OMG!! that is so funny!! They all look so innocent when they get into stuff they are not supposed to have!!

Sara Rose Tutus said...

That is so funny. Thanks for the comment on my blog
:)

Tabbatha Rose said...

Ahhhhh lovely powder, nope havent had that mess yet. I have had to pick up a mountain of wipes, not as messy.

I bet they had fun and talk about funny...Debs yelling to get the camera lmao.

The Romero-Schroeder said...

OMG that must have been a hell of a vacumm day!

Christy said...

OMG! I think I would have wrung their necks, witness or not! LOL

too funny! Great pics! I love the last one of Delany all smiles!